vrijdag 21 januari 2011

Sushi in Ljouwert



Ljouwert... Leeuwarden dus. Ik weet nooit zo goed wat ik van de Friese hoofdstad vind. Soms verbaas ik me over een aantal, leuke en trendy winkeltjes en restaurantjes en op andere momenten vind ik het gewoon een saaie provinciestad.
Gisteren was ik er met mijn vriendin L. Zij werkt hier en eens in de zoveel tijd gaan we samen uit eten. Normaal gesproken doen we dat in Groningen en gaan we elke keer naar een ander restaurant. We hebben nu al zeker 30 verschillende gehad en zijn bij lange na nog niet klaar met onze restauranttoer.
Voor de variatie besloten we Leeuwarden maar eens aan te doen. Dit keer werd het Doozo, Sushi & stappen in hartje Leeuwarden. Ook dit restaurant heeft ooit meegedaan aan 'Mijn tent is top' met Herman den Blijker, net als De Pastinaeck in Amersfoort.
Het was heerlijk, een echte aanrader. Wij hebben ons laten verrassen en een sushi- en vegetarisch menu laten aanrukken, 3 gangen compleet met lekkernijen.
Leeuwarden is toch zo gek nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten