vrijdag 25 februari 2011

Brocante uit Antwerpen



Ondanks dat de veiling niet doorging, heb ik toch een aantal mooie en ook gekke dingen kunnen kopen in Antwerpen. Ik zou het bijna allemaal zelf willen houden, maar dat doe ik natuurlijk niet.
Ondertussen staat een aantal van de brocanteschatten al op Marktplaats en binnenkort op mijn eigen site.
Om toch een beetje een indruk te krijgen van het Belgische aanbod volgt hieronder een top vijf:

1
Een geprepareerde zwijnenkop. Kost een paar centen, maar dan heb je ook echt iets aan de wand.



2
Een vakkenrek van hout, een oudje, maar heel brocant. Gekocht bij Ivonne, geweldig adresje!



3
Een vintage bureaustoel met metalen draaipoot en donkerblauwe skai. En je kunt er heerlijk op zitten.



4
Een brocante bankje. Je kunt er nog net met z'n tweetjes op.



5
....een nertsachtig iets, een sjaal dus. Tja, heel zielig, maar het was al dood toen ik het kocht. Trouwens, ik heb dit gekocht bij de Belgische Tante Brocante in de Kloosterstraat. Jammer dat ze geen andere naam konden bedenken, maar toegegeven: het is een prachtige winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten