zondag 22 mei 2011

Weekend


wasp

Een heerlijk weekend!
Op zaterdag hadden we het vervolg van ons vorige Millennium-weekend met onze lieve vrienden. Gezellig onder het genot van een hapje en een drankje kijken naar die fantastische Millennium-serie. En nu we de locaties hebben gezien, zijn we nog enthousiaster geworden. Bij het zien van de beelden van Stockholm kregen we zowaar heimwee!
Volgend weekend gaan we verder, alleen het laatste deel moet nog. En onze lieve vrienden zijn ook besmet met het Millennium-virus. Wie niet eigenlijk?

Vandaag hebben we een bezoek gebracht aan De Snuisterij in Usquert, een brocantewinkeltje propvol met van alles en nog wat.
Ooit heb ik voor het tijdschrift Noorderland de brocantebijlage gemaakt en van de 107 adresjes die ik daarin vermeldde, heb ik er 75 bezocht. En juist De Snuisterij niet.
Dat heb ik vandaag ingehaald. Enorm, wat een spullen! Je moet je ogen goed de kost geven, want overal staat iets. Het is eigenlijk meer een toeristische attractie dan een brocantezaak. Ik pleit er dan ook voor om De Snuisterij op te nemen als een van de toeristische attracties in de provincie Groningen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten