zondag 4 september 2011

Lille, de oogst


...bestekcassettes, blikjes, theepot met bloemetjes, fotocollage van een baby, handdoekje met initialen, slopen met initialen en bloemen, klosjes, grote klos,
houten S, rozenplakplastic, zwanenkleedje, tafelkleedje met kant, houten liniaal,

bakvormpje, houten X, inklapbaar houten krukje, fotoalbums met en zonder foto's, prentenkaarten van Grenoble, witte broek, groen vestje, witte blouse, geitenvacht, houten zandloper...

Het was warm en heel druk in Lille, maar vooral gezellig zo samen op pad met Neele van het Pronkstik en Tanja van Tanja's witte huis.
Volgend jaar ben ik weer van de partij.

5 opmerkingen:

  1. hoi,
    Lekker uitgerust?
    Ik vond het ook gezellig!
    Je foto's zien mooi uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej hej,

    Inderdaad prachtige foto's en een erg mooie stad, met gezellig gezelschap, het was een geslaagde dag en ik heb al zin om volgend jaar weer te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, al weer wat bijgekomen? Lijkt me vermoeiend, maar wel heel leuk! Wie weet, volgend jaar!
    Zo te zien hebben jullie het erg getroffen met het weer, het was zaterdag idd erg mooi (ook in Blauwestad...) en vandaag viel het daar ook niet tegen, geen drup regen.

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat leuk zeg, Lille. Wij zijn dit jaar niet geweest. Mij te druk, maar las ik dit zo lees, was het wel geweldig! Groetjes Annebeth

    BeantwoordenVerwijderen