dinsdag 29 november 2011

Hergebruik - 1


Ik ben gek op de kringloop, rommelmarkten, Marktplaats en tweedehands winkels. In de loop der jaren heb ik er al heel wat weggesleept. En dat komt nu mooi van pas.
In onze 'nieuwe' badkamer staat het vol met afgedankte vondsten. De wandtegels komen uit de kringloop, het bad op pootjes en de wastafel van Marktplaats.

Bewaren kan ik ook goed... Het hele huis ligt vol met spullen die bewaard moeten blijven en ook dat komt nu mooi van pas.
Meer dan twaalf jaar geleden liet manlief in zijn eigen huis een vloer leggen met Marokkaanse tegels. Er bleef wat over en die tegels heb ik al die jaren bewaard in de schuur.
Sinds een week liggen ze te pronken op de overloop en het is een kunstwerk geworden.

Al het spul dat ik bewaar en verzamel, moet natuurlijk eerst opgeborgen worden. Geen probleem meer nu ik voor een luttel bedrag kastjes op de kop heb getikt uit het voormalig Zoƶlogisch laboratorium in Haren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten