zaterdag 21 april 2012

Ontdek-je-plekje-thuis

Sommige plekjes in mijn huis mogen in the spotlight staan. Zo besluit ik eens mijn favoriete muur te fotograferen. De muur is in mijn ogen perfect. Met mooie, oude foto's in prachtige lijsten, wat fraaie kasten en stoel met schapenkleedje ertegen aan en als laatste drie bronzen beelden. Perfect, dus.... Als ik de foto's bekijk, is het eerste wat me opvalt die ellendige snoeren onder de ladenkast...
Ook over Bambi in combinatie met kristallen kroonluchter en schilderij van Fleur ten Kate ben ik zeer tevreden. Als de foto klaar is, zie ik dat het snoer van de kroonluchter slordig in beeld hangt. Perfect dus....

1 opmerking:

  1. Het ziet er prachtig maar ook super gezellig uit bij jou.

    Tja, die snoeren in het huis, ik probeer ze ook altijd weg te werken en een foto laat nu altijd alles zien.

    Persoonlijk vind ik jou favoriete muur er perfect uitzien.

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen