donderdag 10 januari 2013

Kleurrijke brocanteschatten

In een korte tijd
kocht ik
verschillende brocanteschatten
in bijna
dezelfde kleuren.
Toeval?


Zoals dit kleine
ladenkastje.
Ik ben dol
op laatjes.
Dit kastje is
intensief gebruikt
en heeft een
klein wasbeurtje nodig.


Trommels en blikjes,
ook altijd
vreselijk handig.
Deze hierboven
heeft een
romantisch tafereeltje.

Op reis neem
ik graag
soepthermoskannen mee.
Lekker langs
de kant van de weg
smullen
van zelfgemaakte soep

geserveerd in deze
blauwe soepkommen.
Ik zie het al
helemaal voor me.


De laatste schat
vond ik
in december op
het Sint Jansvliet
in Antwerpen.
Er ontbreekt
een dekseltje,
maar wat maakt
het uit?
Trouwens...
morgenmiddag
ben ik van 13.00 uur
open en dan
is al dat moois
gewoon te koop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten