woensdag 2 januari 2013

Ontdekkingen


Afgelopen weekend was ik
in Antwerpen
en daar
ontdekte ik
het volgende:


Het Engelse tijdschrift
Mollie Makes
is nu ook
in het Nederlands
verkrijgbaar
en voor slechts 5,95!


In Antwerpen
kun je
overheerlijk, biologisch lunchen
bij Fair Food
aan de Steenhouwersvest.
Grote porties
voor een betaalbare prijs.



Bij Fair Food liggen er
op de leestafel
diverse kookboeken
die je kunt aanschaffen
bij boekhandel 't Stad leest,
verderop in de straat.


Ik vond er
Veg
van Hugh Fearnley-Whittingstall.
Voor vanavond
staat uit dit boek
bij ons
de couscoussalade met kruiden
en walnoten op het menu.

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij zag ik "mollie makes" hier in het rek bij de supermarkt staan. Erg leuk en vol inspiratie.
    Grappig dat boek VEG heb ik vandaag bij de bibliotheek opgehaald. Ga vanavond eens op mijn gemak bladeren. Ben benieuwd hoe de couscoussalade is.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Marleen, wat toevallig! Ik heb nu al twee recepten gebruikt uit VEG en ik moet zeggen dat het heerlijk smaakt. Het zijn wat mij betreft vooral de bijzondere specerijencombinaties die het zo lekker maken. vanavond eet ik de couscoussalade uit dit boek....
      Groet, Jannie

      Verwijderen
  2. Fijn dat je het leuk had in Antwerpen!
    Klinkt erg lekker die coucoussalade.
    Groet, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Angelika, het is heerlijk! Mooi boek hoor, dat VEG!
    Groet, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen